    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    <us2b2s$5mm$1$pozboju@news.chmurka.net> <FW7FN.44404$dSf.41645@fx15.ams1>
    <us34od$1ui$1$pozboju@news.chmurka.net> <NbbFN.13444$bml7.7649@fx10.ams1>
    <us3v00$mtu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 05 Mar 2024 01:55:53 GMT

    On 2024-03-04, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Sugeruję, że każdy niezależnie od wieku i sytuacji ma prawo bronić swoje
    > życie i zdrowie, wszelkimi metodami pozwalającymi zachować jedno i
    > drugie. Włącznie z działaniami na szkodę dla nieświadomego swoich

    No ale Ty wydajesz sie chcieć mu spuścić wpierdol, zeby się nauczył.
    Ktoś Cię próbuje uderzyć, Ty się zasłaniasz, może go odpychasz. Coś
    takiego sugerujesz? Odnoszę wrażenie, że duzo bardziej ofensywne
    działania.

    > Ja to rozumiem, tyle, że w sytuacji gdy taki będzie mnie atakował będę
    > się bronił dokładnie tak samo, jak by mnie atakował normalny koleś z
    > premedytacją. Dlaczego dla metody obrony starasz się różnicować powody z
    > których ktoś atakuje i wogóle brać je pod uwagę?

    To uściślijmy. Jak taki dzieciak by do mnie podbił, to bym się
    oczywiście zasłonił i starał się go trzymac na dystans, może próbowałbym
    obezwładnić. Z tym, że to wszystko. Jakby mnie tylko uderzył ale nie
    kontynuował, to poszedłbym z tym do nauczyciela, a nie mu sie rewanżował
    tym samym.

    --
    Marcin