  • 1. Data: 2011-04-08 09:15:52
    Temat: Dwóch Sprzedających mieszkanie
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    Witam

    Firma X buduje blok z mieszkaniami. Na umowe przedwstępnej jako sprzedający
    figurują dwa podmioty, X i Y, które dzielą własność działki wedle jakiejś
    tam proporcji. W umowie nie ma określonej proporocjonalnej
    odpowiedzialności każdego z tych podmiotów wobec kupującego.

    Powiedzmy, że z jednym z nich coś się dzieje (np. plajta). Co wtedy z
    umową? Co ze zobowiązaniami wobec kupującego? Kto w takim układzie w ogóle
    odpowiada np. za zwrot zaliczek na mieszkanie i wedle jakich proporcji?

    Michał Gancarski

  • 2. Data: 2011-04-08 09:31:01
    Temat: Re: Dwóch Sprzedających mieszkanie
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:15:52 +0200, Michał Gancarski napisał(a):

> [...]
    > odpowiada np. za zwrot zaliczek na mieszkanie i wedle jakich proporcji?

    Ja to kurwa nie rozumiem ludzi którzy kupują za kolosalne pieniądze
    "złudzenia" i dziurę w ziemi :))
    A potem lecą z płaczem do Jaworowiczowej :))
    I stawają w kółeczku, machają papierzyskami, przekrzykują jeden przez
    drugiego... a wystarczy trochę rozwagi PRZED władowaniem kasy w coś co nie
    istnieje.
    Ale...naiwnych nie sieją :)))

  • 3. Data: 2011-04-08 09:32:48
    Od: Kamil <a...@a...com>

> [...]

    > odpowiada np. za zwrot zaliczek na mieszkanie i wedle jakich proporcji?

    Ja to ku.....a nie rozumiem ludzi którzy kupują za kolosalne pieniądze

  • 4. Data: 2011-04-08 09:41:32
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Fri, 8 Apr 2011 11:32:48 +0200, Kamil wrote:

> [...]
    > I stawają w kółeczku, machają papierzyskami, przekrzykują jeden przez
    > drugiego... a wystarczy trochę rozwagi PRZED władowaniem kasy w coś co nie

    A coś na temat?

    --
    Michał Gancarski

  • 5. Data: 2011-04-08 10:02:35
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:41:32 +0200, Michał Gancarski napisał(a):

    > A coś na temat?

    Nadal potrzebne Ci kłopoty? :))

  • 6. Data: 2011-04-08 10:07:27
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 12:02, Kamil pisze:

    > Nadal potrzebne Ci kłopoty? :))

    Poczekaj az wybuduja, zalatwia formalnosci i kupisz gotowe z dzialka u
    notariusza.

    Jak mozna kupowac cos czego nie ma, to nie PRL ze trzeba bylo kupowac
    FIATy na przedplaty .
    Mieszkan jest w qrwe na rynku trzeba tylko poszukac zamiast robic z
    siebie durnia wszelakim Dupolowerom.

  • 7. Data: 2011-04-08 10:11:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Poczekaj az wybuduja, zalatwia formalnosci i kupisz gotowe z dzialka u
    > notariusza.

    i wtedy będzie np. 20% droższe

    > Mieszkan jest w qrwe na rynku trzeba tylko poszukac zamiast robic z siebie
    > durnia wszelakim Dupolowerom.

    pewnie, ale trzeba wtedy np. drożej zapłacić, albo kupić w gorszym
    standardzie/lokalizacji itd

  • 8. Data: 2011-04-08 10:13:52
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 11:41, Michał Gancarski pisze:

    > A coś na temat?

    To było bardzo na temat, fakt że dość brutalnie, ale taka prawda. Jeśli
    nie masz w umowie zapisanego dokładnie kto za co odpowiada, w jakich
    proporcjach itd. to nie masz nic. Poczytaj sobie kilka wątków niżej o
    spółce komandytowej gdzie ktoś miał wkład własny 1 grosz. Polskie prawo
    "przewiduje" wiele "ciekawych możliwości".

    Powtórzę dobrą radę przedpiśćcy - kup coś co już wybudowano i
    dopuszczono do zamieszkania i przede wszystkim co ma już własną KW.
    Czasy dziur w ziemi się skończyły.

    --
    MZ

  • 9. Data: 2011-04-08 10:14:41
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Fri, 8 Apr 2011 12:02:35 +0200, Kamil wrote:

    [...]

    > Nadal potrzebne Ci kłopoty? :))

    OK, ale pytania nie rozumiesz czy rozumiesz ale nie znasz odpowiedzi?

    --
    Michał Gancarski

  • 10. Data: 2011-04-08 10:15:10
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-08 12:11, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > i wtedy będzie np. 20% droższe

    > pewnie, ale trzeba wtedy np. drożej zapłacić, albo kupić w gorszym
    > standardzie/lokalizacji itd

    Bzdury wasc powtarzasz ktore wmawiaja wszelkiej masci naganiacze.