    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa windowsy na tym samym PC
    Date: Fri, 3 Dec 2004 10:11:05 +0000 (UTC)

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl> popełnił 02 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:conqpt$45c$1@inews.gazeta.pl:

    > A możesz mi podać namiar na ten FAQ?

    Służę. Najpierw wpisujesz w SUP www.google.pl,
    potem trzeba w opcjach określić witrynę, można też wpisać ten warunek do
    zapytania np. o "Product Activation". Jak Ci się operacja uda wypluje w
    wyniku np.
    http://www.microsoft.com/piracy/activation_faq.mspx
    z tekstem "It would be possible technically to install the software on, for
    example, 100 PCs. Activation would fail though on 99 (98 for Office XP or
    Office 2003) of those 100 PCs thereby limiting the usefulness of the
    illegal installation." A parę akapitów poniżej znajdziesz opis
    przypisywania wag do poszczególnych komponentów i poziom sumarycznego
    "score" przy którym MS wymaga powtórnej aktywacji.
    Zacznij jednak od http://www.google.pl/intl/pl/help.html lub
    http://www.google.pl/intl/pl/help/refinesearch.html

    --
    pozdro