    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa windowsy na tym samym PC
    Date: Thu, 2 Dec 2004 22:07:23 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > Jakiś program do projektowania obwodów chyba mam nawet w standardowej
    > dystrybucji SuSE, ale ten protel to, z tego co widzę, coś 'nieco'
    > bardziej złożonego :)

    Niestety. I jest tylko pod XP. I kosztuje 32 kzł, więc cena Windowsa
    nie jest raczej problemem. Ale głupio przecież kupować kolejnego
    Windowsa na drugi dysk.

    Natomiast ciekawa jest licencja do Protela - użytkownik może używać tej
    samej kopii w biurze i w domu. A w przypadku licencji sieciowej jednocześnie
    może korzystać taka liczba użytkowników, jaką określa licencja, przy czym
    użytkownik nie może się znajdować dalej niż 10 mil od serwera licencji :)

    No, można powiedzieć, że przy takiej cenie to żadna łaska, ale gdyby
    kosztował 16 kzł i nie można by było używać w domu, to raczej bym go
    sobie do domu nie kupił...

    > W sieci widzę sporo prób uruchomienia tego programu pod WinE z róznymi
    > wynikami - zdaje się póki co najlepszy wynik to wywalnie się z błędem
    > Delphi 217 :)

    To... jak by to powiedzieć... kiepsko.

    > Jakaś węgierska strona poleca jako zamiennik "CadSoft EAGLE" - nie wiem,
    > czy to Ci coś mówi...

    Tak, znam. Jak na swoją cenę (free), to całkiem ciekawy. Niestety
    niewystarczający.

    P.