  • Data: 2010-10-19 12:51:29
    Temat: Re: Dwa razy po pół etatu.
    Od: wodnik <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolega nie pisał, że zona za mało śpi, za to pisał, że w drugiej firmie
    > ma wziąć urlop albo odpracować czas tej delegacji.
    > Logicznym wydaje się brać co dają, skoro nie od niej zależy co odstanie,
    > i mądrze to wykorzystać zamiast się dąsać.

    Odpracowanie w drugiej firmie to oddzielna sprawa i odbywać się będzie
    tylko w soboty, z mojego i żony punktu widzenia, to żadna logika i żadne
    dąsanie.
    Chodzi właśnie o organizację pracy, obaj pracodawcy twierdzą, że nie ma
    potrzeby zwiększać etatu, jednak często i gęsto żądają pracy w
    nadgodzinach za które oczywiście nie chcą płacić.
    Zapewniam Cię, że praca w dwóch firmach po pół etatu to nie widzimisię
    mojej żony.