    From: "Piotrek" <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa pytania o postepowanie egzekucyjne
    Date: Mon, 6 Mar 2006 16:21:18 +0100

    Użytkownik "Telemach" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2f85.000000d5.440c4564@newsgate.onet.pl...

    > Firma remontowa zawalila i nie chciala naprawic usterek zatem sprawa
    > trafila do
    > Sadu Grodzkiego ktory wydal nakaz zaplaty. Wyrok jest nieprawomocny i bede
    > wnioskowal o nadanie klauzuli wykonalnosci. Chcialbym sie dowiedziec co
    > dalej
    > uczynic aby sciagnac naleznosc. W postepowaniu przedstawilem kosztorys
    > wykonania
    > naprawy i zasadniczo tyle sie domagam od pozwanej firmy. Skoro firma sie
    > nie
    > odwolala to lepiej bedzie zwrocic sie do tej firmy i zachecic do
> [...]

    Najszybciej bedzie dogadac sie z ta firma bo przez komornika to roznie bywa
    , czasami cyrki wychodza , jezeli choidzi o oplaty komornicze to nie zawsze
    sa one pokrywane przez dluznika wszytsko zalezy od sprawy , z tego co czytam
    w Twoim poscie to jak firma remontowa bedzie cwana to nawet przy przegranym
    procesie dla niej koszta windykacji naleznosci bedziesz musial pokryc sam.
    Wszystko zalezy od tego o jaka sume chodzi ale w przedziale powyzej 10.000
    polecam inne sposoby i inne instytucje ktore maja wieksza i szybsz
    sciagalnosc.Ale lepiej jak sie dogadacie miedzy soba napewno bedziesz
    szybciej i taniej dla Ciebie