  • Data: 2002-06-22 17:31:45
    Temat: Re: Dwa nazwiska?
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >dlaczego kobiety noszą dwa nazwiska ?

    Witam
    Fajne pytanie. Więc fajnie (?) odpowiem:
    1. Bo pozwala na to prawo
    2. Bo inne rzeczy też nosza podwójne, sam sprawdziłem ;)))
    3. Bo jak ktoś jest gówniany i nie ma się czym dowartościować, to
    dowartościowuje się chociaż drugim nazwiskiem (i/lub imieniem)
    4. Bo niektórym zakompleksionym wydaje się, że ich nazwisko jest tak
    wspaniałe, prestiżowe i kojarzone z osiągnięciami, iż inne może mu co
    najwyżej towarzyszyć
    5. Bo facet się zgodził, aby jego nazwisko było doklejką, zamiast
    powiedzieć: chcesz mieć męża ale nie odpowiada ci moje nazwisko? No to
    spier***...

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Ponurasom i feministkom sorry za zjadliwego joke'a, ale nie mogłem się
    powstrzymać...
    J.