    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Wed, 1 Nov 2023 17:39:02 +0100
    <uhtiir$rkl$3$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 01.11.2023 o 14:13, Shrek pisze:

    > BTW - dziś koło cmentarza taka sytuacja - wprowadzono ruch
    > jednokieunkowy co objawiało się dojazdem do skrzyżowania w kształcie
    > litery "T"- jechałem z prawej strony poprzeczki - na wprost zakaz
    > wjazdu, w lewo zakaz skrętu z naprzeciwka i z tyłu samochody. I do tego
    > policjanci w radiowozie jakieś 20 metrów dalej. Więc wysiadłem,
    > podzedłem i zapytałem co według nic powinniśmy zrobić skoro stoję na
    > środku skrzyżowania i nie mogę nigdzie jechać. Odpowiedzieli że nie
    > wiedzą, i żebym robił co chcę - więc pojechałem prosto pod zakaz, reszta
> [...]

    Najpierw pytanie. Czy jakby mieli imienniki, to już byś wiedział, co
    masz zrobić? Albo nie mieli kamer?

    Jeśli było, jak piszesz, to ewidentnie błąd w oznakowaniu. Ale znając
    Cie powątpiewam. Co pominąłeś tym razem, by podnieść dramaturgię? Że
    zakaz wjazdu był już na tym łączniku, którym jechałeś, ale wszyscy na
    pamięć tam wjeżdżali? Zakaz skrętu w lewo został z czasów, gdy nie było
    tej jednokierunkowej na wprost. Natomiast przyznaję, ze tak, czy siak
    policjanci powinni zareagować. Nie wiem jak, bo mnie tam nie było. W
    ostateczności czasowo kierować ruchem i wezwać tych od organizacji
    ruchu, by to poprawili.
    --
    (~) Robert Tomasik