    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 31 Oct 2023 14:04:58 +0100

    W dniu 30.10.2023 o 22:10, Shrek pisze:

    > No dobra - masz hinta - BMW zmieniając pas z lewego na środkowy uderzyło
    > w coś prawym przodem. Skoro uderzyło, to znaczy że uderzyło w coś. Skoro
    > w coś to znaczy że coś tam było. Skoro tam było to znaczy że musiało się
    > tam znaleźć. Skoro się tam znalazło... to znaczy że było tam w momencie
    > uderzenia, skoro się nie teleportowało, to znaczy że chwilę wcześniej
    > też tam było. Teraz łapiesz?

    Teraz łapię, że sam udowodniłeś, że nie masz zielonego pojęcia, co się
    tam zdarzyło. Ja zresztą też nie mam, ale od początku to pisałem, więc
    nic nowego.

    Jeżeli BMW uderzyło prawym przodem to by wskazywało, że poprzedzający
    pojazd był od niego bardziej na prawo (patrząc w kierunku jazdy). Jak
    sam piszesz, raczej środkowym pasem wcześniej nie jechał. Zresztą całe
    zdarzenie miałoby niewielki sens, bo BMW by sobie lewym pasem
    przemknęło, jak obok wielu innych pojazdów.

    Skoro KIA była na lewym, a BMW uderzyło w nią na środkowym prawym
    przodem, to bez wątpienia słuszna jest Twoja koncepcja, że musiała tam
    przejechać. Problem w tym, że jeśli ów środkowy był zajęty przez BMW, no
    to nie powinna zjeżdżać.

    Chyba, że próbujesz przekonywać, że BMW chciało bardzo w KIA uderzyć, i
    jak ta zaczęła uciekać z lewego pasa, to podążało za nią na środkowy.
    Niby możliwe, ale trochę niedorzeczne.
    --
    (~) Robert Tomasik