    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Drukowanie okładek do DVD
    Date: Fri, 26 Mar 2004 12:33:59 +0100
    Sender: Kyniu <>

    Fri, 26 Mar 2004 08:52:37 +0100, na pl.soc.prawo, Solen napisal(a):

    > Czy wolno mi wydrukować dostarczony przez klienta materiał?

    Tak. Dlatego ze na uzytek wlasny kazdy moze wydrukowac prawie wszystko (nie
    jestem pewien jak to jest np. z banknotami - czy wolno sobie wydrukowac czy
    karane jest dopiero wprowadzanie do obrotu ale to nalezaloby sprawdzic).
    Dopiero wprowadzenie do obrotu, w tym wypadku okladek, ktore naruszaja
    czyjes prawa autorskie, skutkowaloby sciganiem ale wprowadzajacego je do
    obrotu a nie wykonujacego.

    Zreszta w wypadku ktory wspominasz w gre wchodzi zakres praw jaki nabyl
    wydawca - zapewne nabywajac prawo do wydania plyty z czasopismem zastrzegl
    sobie i prawo reklamowania tego faktu i wykorzystania np. fragmentow filmu
    do promocji.

    Kyniu

    --
    _ __ _