    From: Paweł <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Date: Wed, 9 Apr 2008 15:24:06 +0200

    Użytkownik "Gray" <_...@X...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ftif01$1ep$1@mx1.internetia.pl...

    > w sądzie. O ile w wypadku otarcia sprawa nie jest prosta-zeznanie
    > przeciw zeznaniu, czyli na dwoje babka wróżyła to interesującym jest
    > kwestia czy wyprzedzała na skrzyżowaniu czy nie.

    Zdaje się, że pojawiały się tutaj już podobne przypadki.

    To, czy wyprzedzała na skrzyżowaniu czy nie ma podobne znaczenie jak na
    przykład gdyby jechała z prędkością przekraczającą dozwolony w tym miejscu
    limit.
    Gdyby kobita popełniła wykroczenie to mandaty powinniście otrzymać oboje. Ty
    za, jak piszesz, "niesygnalizowaną zmianę pasa", a ona za swoje.

    W sądzie słabo oceniam Twoje szanse. Ale to tylko moja opinia :-)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i