eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDroga dojazdowa do działki + drzewa, czyli doskonały przepis na problem. › Re: Droga dojazdowa do działki + drzewa, czyli doskonały przepis na problem.
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga dojazdowa do działki + drzewa, czyli doskonały przepis na
    problem.
    Date: Fri, 23 Mar 2007 15:06:53 +0100

    Użytkownik "Gandzia" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1174656176.883456.255890@y66g2000hsf.googlegrou
    ps.com...

    > Pytanie brzmi, czy można do prawa podchodzić w sposób racjonalny i
    > zdroworozsądkowy?

    :) no raczej niezbyt czesto :)

    > Kolejne pytanie. Współwłasność oznacza, że wszyscy współwłaściciele
    > podejmują decyzje, dot. terenu w sposób kolektywny, czyż nie?

    w tym wypadku to nie tyle jest chyba wspolwlasnoc, tylk osluzebnosc czy
    jakos tak sie to nazywa, skoro droga jest ozaczona to jedno jest pewne,
    wlasciciel tej dzialki nie ma prawa wam na niej zabronic wycinki w celu
    jej udroznienia, jego zgoda do niczego wam nie jest potrzebna, jesli w
    gminie czy nadlesnictwie, nie wiem co tam za te drzewka moze odpowiadac,
    dadza ci glejt na wykarczowanie ich z drogi, to smialo lap za
    pile/siekiere i wycinaj

    > Generalnie chodzi mi o to, żeby móc pokazać rodzinie konkretny przepis
    > czy też papier, na to, że nie mają oni prawa nie zezwolić na ścięcie
    > drzew.

    z rodzina najlepiej na zdjeciu, dowiedz sie tylko czy mozesz je wyciac z
    drogi legalnie, jesli tak, to niech oni ci pokaza paragraf ze nei masz
    prawa ;)