eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDoznane urazy w autobusie MPK z winy kierowcy - prosze o pomoc › Re: Doznane urazy w autobusie MPK z winy kierowcy - prosze o pomoc
  • Data: 2008-11-02 23:34:37
    Temat: Re: Doznane urazy w autobusie MPK z winy kierowcy - prosze o pomoc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A wytlumaczysz jakie znaczenie ma czas wezwania pomocy do zaistnialych
    > obrzazen i ewentualnego odszkodowania?

    Kwestia udowodnienia, że obrażeń doznała w tym autobusie i w związku z
    nieostrożną jazdą kierowcy.

    Niemniej jednak np. moja mama doznała kilkanaście ładnych lat temu
    złamania właśnie w gwałtownie ruszającym autobusie, nikogo nie wzywała
    na miejsce (komórek wtedy jeszcze nie było - przynajmniej powszechnie),
    a odszkodowanie dostała. MZK (wówczas) był ubezpieczony.