    From: Wenom <w...@g...pl.PleaseReplaceONEwith1.ZamienONEna1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostep do internetu - poufne dane
    Date: Wed, 01 Sep 2004 01:15:07 +0200

    Dnia Wed, 01 Sep 2004 00:11:30 +0200, User <to@_no_spam_.niezly.as>
    napisał:

    > Witam,
    > Mam pewien problem, mianowicie proboje podlaczyc znajomemu internet poza
    > miastem. Jedyny mozliwy sposob to droga radiowa na czestotliwosci 2.4
    > GHz. Znalazlem firme wszystko spoko. Zalezy mi na tym aby nikt nie byl w
    > stanie podsluchac/podejrzec danych wysylanych i odbieranych z komputera
    > posiadajacego wyzej wymieniony dostep do internetu. Pan z firmy jest w
    > stanie to zagwarantowac - przynajmniej tak telefonicznie powiedzial.
    > Cala rozmowa odbyla sie wczoraj, a ja dzis poczytalem troche o sieciach
> [...]

    Jesli ktos zagwarantuje ze dane przesylane radiem beda 100% poufne i nie
    da sie ich p[rzechwycic to jest nikim innym a jedynie wariatem. Dla
    zapewnienia duzego bezpieczenstwa bez mozliwosc podluchy na dordze
    transmisji zalecam swiatlowody. Oczywiscie jesli komus rzeczywisce bedzie
    zalezalo na danych to poorstu ukradnie ci serwer.