    From: "Wojtek" <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostarczenie zwolnienia lekarskiego ZUS ZLA -dawne L4
    Date: Sat, 3 Mar 2007 16:38:41 +0100

    > rozporządzenie w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy
    > oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy

    Witam
    dzieki za skierowanie.
    Jest tam napisane, ze
    "§ 2.2. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających stawienie się do
    pracy, pracownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić pracodawcę o
    przyczynie swojej nieobecności i przewidywanym okresie jej trwania, nie
    później jednak niż w drugim dniu nieobecności w pracy. Jeżeli przepisy prawa
    pracy obowiązujące u danego pracodawcy nie określają sposobu zawiadomienia
    pracodawcy o przyczynie nieobecności pracownika w pracy, zawiadomienia tego
    pracownik dokonuje osobiście lub przez inną osobę telefonicznie lub za
    pośrednictwem innego środka łączności albo drogą pocztową, przy czym za datę
    zawiadomienia uważa się wtedy datę stempla pocztowego."

    Jest tu mowa tylko o zawiadomieniu a nie dostarczenu dowodu
    usprawiedliwiającego nieobecność w pracy. Czy tu też liczy się data stempla
    pocztowego?

    Pozdrawiam
    Wojtek