    From: Rowerex <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostał pracę w TVP - ...korupcja?
    Date: Sun, 13 Mar 2011 23:49:58 -0700 (PDT)

    On 13 Mar, 22:09, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 13 Mar 2011 11:18:18 -0700 (PDT), Rowerex napisa (a):

    > Widać stanowisko nie wymaga o kwalifikacji to wzięli kogoś "znajomego" -
    > przecież to naturalny odruch. Jakbyś miał firmę i potrzebował
    > recepcjonistk to nie uwzgędniałby znajomych?

    No tak, ale ja nie jestem "jedynym" właścicielem TVP, Kancelaria
    Prezydenta też nim nie jest.

    Być może wszystko jest w zgodzie z prawem... Na pewno TVP ma obowiązek
    zapewnić Prezydentowi czas antenowy na wygłoszenie orędzia, ale czy ma
    obowiązek uwzględnić wniosek o zatrudnienie polecanej przez Prezydenta
    osoby , która miałaby przy okazji realizować program publicystyczny
    (zdaje się o to chodziło) niemal na zamówienie? To trochę więcej niż
    zmiana obsady recepcji.

    Inna sprawa, ze realnym właścicielem TVP jest każda aktualnie
    "rządząca koalicja politycznych znajomych", która zachowuje jakieś tam
    pozory prawne przy zmianach kierownictwa, a kierownictwo robi już
    resztę wywalając niewygodnych, a przyjmując bardziej dyspozycyjne
    kadry, zapewne z polecenia polityków. Tyle, że zwykle nie ma dowodów
    na takie "polecenia" i nie ma dowodów na "realizowanie tych
    poleceń"... W tym zaś przypadku zakładam _teoretycznie_, że takie
    dowody są.

    Pozdr-
    -Rowerex