  • Data: 2015-10-05 21:52:08
    Temat: Re: Doręczenie nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Oct 2015 11:17:44 -0700, zuz9469 napisał(a):

    Po pierwsze, chyba kierownik, z którym się umawiałaś, nie przekazywał
    pieniędzy dalej do swojej firmy. A to już oszustwo. Sprawdź to.

    > Faktury są gotówkowe (nie przelewowe!)
    > oraz Kancelaria Radcy w pozwie napisała, że zapłaciłam przelewem tylko
    > dwie pierwsze faktury - ewidentny błąd w księgowaniu, ktoś źle
    > poinformował Kancelarię Radcy. Mam wszystkie przelewy do chwili obecnej
    > na stronie on-line banku.

    Zaraz-zaraz. Masz wszystkie przelewy na stronie banku - ale jakie
    przelewy, skoro płaciłaś gotówką?

    Jeśli chodzi Ci o brak przelewów w historii to to nie jest żaden dowód
    (może jedynie przeciw matactwu kancelarii), dowodem wpłat są faktury,
    których nie powinnaś dostać (z napisem ,,zapłacono gotówką") jeśli byś nie
    zapłaciła.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin