    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domniemanie niewinnosci
    Date: Thu, 03 Nov 2005 21:23:26 +0100

    NoMAD napisał(a):

    > Bedzie uznany za winnego dopiero z chwila uprawomocnienia sie wyroku.
    > Do tej chwili bedzie uznawany za niewinnego chocby na twoich oczach
    > wyjal kalasznikowa i odstrzelil pieszemu glowe.

    Oj tak :)
    Przepraszam, pomylilem podstawowe pojecia i pewnie stad nieporozumienia.
    Oczywiscie ze winny jest dopiero po uprawomocnieniu sie wyroku,
    natomiast chodzilo mi o to czy zostanie uznanym winnym przez sad w
    takiej sytuacji.

    A wiec w moim przykladzie jezeli kierowca potraci pieszego na pasach (co
    jest udowodnione), natomiast tlumaczy ze pieszy nagle wtargnal na
    jezdnie (co nie jest ani do udowodnienia, ani do obalenia).

    Oczywiscie pieszy twierdzi ze nigdzie nie wtargnal, a to kierowca sie
    zagapil.