    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domena - co to jest, jak wyegzekwować?
    Date: Thu, 3 Feb 2005 13:40:39 +0000 (UTC)

    Mariusz wrote:

    > Witam.
    > Wygrałem na allegro aukcję na domenę (net). Jej wartość rynkowa to
    > około 5.000 zł.

    Tak z ciekawości - w jaki sposób określiłeś wartość rynkową tej domeny?
    masz na nią kupca? To może być sposób na udowodnienie szkody...
    I jeszcze jedno małe pytanko... Co to za domena? Jeśli możesz
    oczywiście podać, ciekawi mnie jaką domenę można tak (dość wysoko imho)
    wycenić?
    Bo nie sądzę żeby to była cocacola czy cisco - takie coś bez
    najmniejszych problemów odpowiednia firma sobie od ciebie odbierze,
    płacąc tylko ew. koszty utrzymania domeny przez ciebie do czasu
    przepisania na nich...

    --
    Pozdro
    Massai