  • 1. Data: 2005-04-25 08:18:14
    Temat: [Domena] Naciagacze?
    Od: Zone <j...@g...pl>

    Witam

    Chcialem zapytac was o rade zwiazana z domena. Zadzwonila
    do mnie Pani, ktora poinformowala mnie, ze jakis ich klient chce
    zalozyc za ich posrednictwem domene dokladnie taka jaka ma moja firma
    lecz z koncowka *.com. Poinformowala mnie rowniez, ze zgodnie z
    kodeksem powinna mnie o tym powiadomic, poniewaz my mamy pierszenstwo
    jako posiadacze takiej domeny *.pl.
    Poradzcie mi, czy rzeczywiscie tak jest, czy jest to jakies naciagane.
    Moze i nie ma w tym nic dziwnego, ale:
    - Pani nie za bardzo byla doinformowana,
    - na stronie znalazlem niestniejacy adres mailow @llme.se ?
    - nie potrafila odpowiedziec mi na pytanie, co by bylo gdybysmy mieli
    wylacznosc na nazwe firmowa.

    Bede Wam bardzo wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam/Zone

  • 2. Data: 2005-04-25 09:39:24
    Temat: Re: [Domena] Naciagacze?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > koncowka *.com. Poinformowala mnie rowniez, ze zgodnie z kodeksem
    > powinna mnie o tym powiadomic, poniewaz my mamy pierszenstwo jako
    > posiadacze takiej domeny *.pl.

    bzdura wierutna

    > Poradzcie mi, czy rzeczywiscie tak jest, czy jest to jakies naciagane.

    jacy naciagacze? naciagneli Cie na cos?

    > - nie potrafila odpowiedziec mi na pytanie, co by bylo gdybysmy mieli
    > wylacznosc na nazwe firmowa.

    nic by nie bylo

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-04-25 10:09:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 25 Apr 2005 10:18:14 +0200,
    Zone <j...@g...pl> screamed:
> [...]
    > - na stronie znalazlem niestniejacy adres mailow @llme.se ?
    > - nie potrafila odpowiedziec mi na pytanie, co by bylo gdybysmy mieli

    Ot zwykla propozycja zakupu domeny za 1400% stawki (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 12:08:10 user up 10592 days, 0:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Conserve energy -- make love more slowly.

  • 4. Data: 2005-04-25 10:45:52
    Od: "pit" <p...@n...yahoo.com>

> [...]
    > lecz z koncowka *.com. Poinformowala mnie rowniez, ze zgodnie z
    > kodeksem powinna mnie o tym powiadomic, poniewaz my mamy pierszenstwo

    Bylo juz o tym:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&th
    readm=425a6500%240%241414%24f69f905%40
    mamut2.aster.pl

    Podaj nazwe tej firmy.

    pit

  • 5. Data: 2005-04-25 11:02:02
    Od: Zone <j...@g...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > jacy naciagacze? naciagneli Cie na cos?

    Naciagnac-nie naciagneli. Obawiam sie, ze chca.
    Owa Pani dzwoni juz od kilku dni. Widac bardzo
    jej zalezy. Pani z nask powiedziala, ze to zwykly
    akt grzecznosci. Cos mi sie wierzyc nie chce.

    Pozdrawiam/Zone

  • 6. Data: 2005-04-25 11:17:47
    Od: Zone <j...@g...pl>

    pit napisał(a):
    > Podaj nazwe tej firmy.

    Jest to firma EUWEB Sp. z o.o. z informacji na stronie
    www.euweb.pl

    Pozdrawiam i dzieki za pomoc
    Zone