    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dofinansowanie do urlopu
    Date: Thu, 04 Jul 2002 14:50:41 GMT

    Pięknego dnia Thu, 4 Jul 2002 14:56:16 +0200, "Gustafo"
    <g...@w...pl> zakodował:

    >Słyszałem, że coś takiego istnieje, tylko nie wiem, na jakich zasadach.
    >Ponoć zależy od liczby pracowników w fimie stażu pracy i okresu urlopu

    Pewnie chodzi o świadczenie urlopowe. Pracodawca ma obowiązek je
    wypłacić, jeżeli nie ma ZFŚS (jeżeli firma zatrudnia ponad 20 osób, to
    musi założyć fundusz, poniżej, jeżeli chce). Wypłacany jest gdy
    pracownikowi jest udzielany urlop w wysokości min. 14 kolejnych dni
    kalendarzowych w wysokości podstawowego odpisu na ZFŚS (AFAIR nieco
    ponad 500 PLN netto).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775