  • Data: 2007-08-31 21:48:09
    Temat: Re: Dobry adwokat
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 31 sierpnia 2007 11:01
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@n...onet.pl>):

    > Nic nie reklamowalam i wcale tego nie wykazales.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2573781
    reklamować ?wygłaszać o kimś lub o czymś bardzo pochlebne opinie?

    Cytat z ciebie : ,,przyznam, ze jest to jedna z najlepszych jesli nie
    najlepsza tego typu kancelaria w Krakowie''

    A więc reklamowałaś. CBDO

    > Opisalam tylko o co mi chodzi

    Nie. Napisałaś list z przemyconą sprytnie reklamą.

    > wiec raz jeszcze wykaz ze to byl spam

    No cóż, nad tym można debatować... Bo ty mówisz co innego... Więc można się
    kłócić w nieskończoność. Piwo oferowałaś jednak za pokazanie co
    reklamujesz, a to pokazałem już dawno.

    > i ze cokolwiek reklamowalam

    Ano reklamowałaś... Nie ma najmniejszych wątpliwości.

    > Nie zgadzam sie z Twoja opinia zwlaszcza, ze nie jestes wstanie udowodnic
    > faktu spamowania.

    Zależy jak zdefiniujesz spam... Dla jasności wypowiedzi nazwijmy to po
    prostu reklamą Kubusia. Gdyż sam fakt reklamowania tychże jest nie do
    podważenia.

    > Tak? Czyli wnosze, ze to grupa o spamowaniu a nie o prawie, bo Ty chyba
    > tylko o tym umiesz pisac - szkoda.

    a) To jest grupa dyskusyjna a nie pytajna
    b) Przecież tylko trollujesz/spamujesz i na odpowiedzi zupełnie ci nie
    zależy.

    > Sobie nie pozwalaj.

    Dopsze psze pani..

    > Mamusia jestem ale nie Twoja. Gdybym byla to bys mial
    > szlaban na internet przy takim zachowaniu.

    No zapewne.... W końcu każdy spamer uważa że Internet jest jego i ma prawo
    dyktować innym warunki.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl