  • 1. Data: 2005-02-16 18:35:21
    Temat: Do kogo skarga na prezesa spółdzielni mieszkaniowej?
    Od: "simone crazy" <c...@g...pl>

    Witam serdecznie i błagam o pomoc.

    Mam pytanie do kogo mam złożyć skargę na prezesa spółdzielni mieszkaniowej?

    Sprawa jest następująca:
    Moja mama jest bardzo ciężko chora na serce a ja niechciałbym jej stracić.
    Niestety pan prezes spółdzielni mieszkaniowej parę dni temu wydał klucze do
    pomieszczenia w piwnicy, położonego dokładnie pod naszym mieszkaniem, grupce
    pochodzącej z (jak to się mówi) "elementu" młodzieży.
    Od tej pory w mieszkaniu ciągle jest głośno jak na dyskotece a moja mama
    dostaje ataków serca.
    Mój tata, który poszedł do prezesa, usłyszał, że: "...nikomu to nie
    przeszkadza" i może złożyć wniosek i zostanie on rozpatrzony, jednak po tym
    jak to mówił wiadomo jaka będzie decyzja.

    Co przysługuje nam w takiej sytuacji?
    Gdzie możemy zaskarżyć odmowną decyzję?

    Błagam o pomoc, sytuacja jest naprawdę poważna !

  • 2. Data: 2005-02-16 19:49:56
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "simone crazy" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cv03p9$p11$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Co przysługuje nam w takiej sytuacji?
    > Gdzie możemy zaskarżyć odmowną decyzję?
    > Błagam o pomoc, sytuacja jest naprawdę poważna !

    jak jest głośno po 22 (nie jestem pewny co do godziny) to zadzwoń po
    Policję przyjadą i wlepią mandat. Jak systuacja będzie się powtarzać to
    skierują sprawę do sądu.

  • 3. Data: 2005-02-16 20:28:10
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak jest głośno po 22 (nie jestem pewny co do godziny) to zadzwoń po
    > Policję przyjadą i wlepią mandat. Jak systuacja będzie się powtarzać to
    > skierują sprawę do sądu.

    Głośno nie może być nigdy. Jak hałas przeszkadza to zawsze można wezwać
    policje.

    vertret