  • 1. Data: 2006-11-26 18:50:41
    Temat: Do kogo odwołanie ?
    Od: "Sylwia" <s...@t...pl>

    do jakiego sądu odwołuje sie od wyroku w sądzie grodzkim ?
    okręgowego (jak mniemam) czy rejonowego ?
    i w jakiej formie ?
    piszemy odrecznie czy na druku jakimś ?
    na co należy sie powołać, jeżeli po ogłoszeniu wyroku,
    obwiniony nie otrzymuje żadnych dokumentów ?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-26 19:08:33
    Temat: Re: Do kogo odwołanie ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sylwia napisał(a):
    > do jakiego sądu odwołuje sie od wyroku w sądzie grodzkim ?
    > okręgowego (jak mniemam) czy rejonowego ?

    Dobrze zapewne mniemasz. Chyba że był to wyrok nakazowy lub zaoczny.

    > i w jakiej formie ?

    Nazywa się do apelacja.

    > piszemy odrecznie czy na druku jakimś ?

    Piszemy, niekoniecznie odręcznie. Druku nie ma.

    > na co należy sie powołać, jeżeli po ogłoszeniu wyroku,
    > obwiniony nie otrzymuje żadnych dokumentów ?

    Trzeba złożyć wniosek o uzasadnienie wyroku i jego doręczenie. Było
    słuchać pouczenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-11-28 18:44:45
    Od: "Sylwia" <s...@t...pl>

    "Johnson"
    > Trzeba złożyć wniosek o uzasadnienie wyroku i jego doręczenie. Było
    > słuchać pouczenia.

    słuchać owszem, ale jak ktos bełkocze z szybkością KBK,
    nie zawsze idzie spamiętać wszystko,
    a z innej beczki:
    czy taki wniosek ma jakąś formę i druk,
    czy też na zwykłej kartce papieru, odręcznie ?

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-28 19:10:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Sylwia* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > słuchać owszem, ale jak ktos bełkocze z szybkością KBK, nie zawsze
    > idzie spamiętać wszystko, a z innej beczki:

    No akurat KBK to nie tak szybko. Ale w wojsku nie byłem, mogę się
    mylić ;-)

    > czy taki wniosek ma jakąś formę i druk, czy też na zwykłej kartce
    > papieru, odręcznie ?

    Wystarczy. Ale opłać wniosek jak należy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2006-11-28 19:19:49
    Od: "Marek B." <m...@o...pl>

    "Olgierd"
    > No akurat KBK to nie tak szybko. Ale w wojsku nie byłem, mogę się
    > mylić ;-)

    no, chyba się mylisz...;)

    > Wystarczy. Ale opłać wniosek jak należy.

    o w mordkę, chyba coś o tym było,
    dzięki !!!

    --
    podrawiam

  • 6. Data: 2006-11-28 19:21:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):

    > Wystarczy. Ale opłać wniosek jak należy.

    opłać?

    KG

  • 7. Data: 2006-11-28 20:00:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sylwia napisał(a):

    > słuchać owszem, ale jak ktos bełkocze z szybkością KBK,
    > nie zawsze idzie spamiętać wszystko,

    Wtedy prosisz o powtórzenie.

  • 8. Data: 2006-11-28 20:40:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *kam* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > opłać?

    Uzasadnienia są już za darmo?

  • 9. Data: 2006-11-28 22:09:57
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > Uzasadnienia są już za darmo?

    karne chyba były, a cywilne od nowej ustawy też (pytanie czy ma juz
    zastosowanie)

    KG

  • 10. Data: 2006-11-29 20:26:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Olgierd* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Uzasadnienia są już za darmo?

    Zgłupiałem, przepraszam. Pewnie, że za darmo ;-)