  • Data: 2008-05-27 16:27:06
    Temat: Re: Do kogo należy płot?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > IMVHO tylko wtedy, jeśli dysponuje dowodem, że uprzednio nakazał "winowajcy"
    > usunięcie tego bluszczu, a przynajmniej tak rozumiem dyspozycję 150KC:
    > "jednakże w wypadku takim wła?ciciel powinien uprzednio wyznaczyć
    > sąsiadowi odpowiedni termin do ich usunięcia".

    Sasiadem jest miasto, a bluszcz nasadzil samozwanczy ogrodnik
    i watpie, aby na galazkach pozostawil wizytowke. Stad 150KC
    jest niemozliwy do zrealizowania, a hurtownia realizuje 'samopomoc".
    Fuj, jak brzydko mi sie to slowo kojarzy (z TU Samopomoc).

    > Tak się zastanawiam, czy owe "stelaże" musiałyby rzeczywiście wymagać
    > zgłoszenia - zakladam oczywiście, że byłyby bez śladu fundamentu.

    Bez fundamentu nie obejrza nastepnego switu, z fundamentem wymaga
    to juz co najmniej: (a) zgody dysponenta terenu (b) zgloszenia
    budowlanego.

    > Teza: nie wie gdzie przebiega granica :)

    I nie wie, czyj teren. Ale wie, jak sie sadzi bluszcz.
    Wiec nadzieja pozostaje :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek