eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą? › Re: Do kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą?
    From: Lech <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.gory,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą?
    Date: Sun, 04 Dec 2011 23:42:32 +0100

    W dniu 04.12.2011 21:58, pwz pisze:

    > Stąd: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997057
    0358 wynika, że to rozporządzenie obecnie obowiązuje. A do kiedy? Przypuszczam, że do
    momentu wydania nowego rozporządzenia przez właściwego ministra, ewentualnie do
    chwili w której przestanie obowiązywać delegacja ustawowa do tego rozporządzenia
    (czyli do momentu do którego obowiązuje art. 54 ust. 3 ustawy o kulturze fizycznej).

    Ustawa o kulturze fizycznej została uchylona. To po pierwsze. A po
    drugie sprawy bezpieczeństwa w górach reguluje wchodząca w życie ustawa
    o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach, z którą zapisy zawarte w
    rzeczonym rozporządzeniu stoją w sprzeczności i przechodzą do historii.

    Lech

    Klub Sudecki z Poznania - http://ksp.orangespace.pl