eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą? › Re: Do kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą?
    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.gory,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do kiedy obowiązuje rozp. o bezpieczeństwie w górach i nad wodą?
    Date: Sun, 4 Dec 2011 21:58:27 +0100

    "Arek" <a...@o...pl> wrote:

    > Witam,
    > do kiedy, w związku z wejściem ustaw o bezpieczeństwie w górach i nad wodą,
    > obowiązuje ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie
    > określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach,
    > pływających, kąpiących się i uprawniających sporty wodne?
    >
    > Znalazłem kilka dat, każdy ma stosowne interpretacje:
    >
    > do 31 grudnia 2011 r.
    > do 1 stycznia 2011 r.
    > do 16 października 2012 r.
    > do czasu wejścia w żcyice rozporządzeń wydanych na podstawie nowcyh ustaw
> [...]

    Stąd: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997057
    0358 wynika, że to rozporządzenie obecnie obowiązuje. A do kiedy? Przypuszczam, że do
    momentu wydania nowego rozporządzenia przez właściwego ministra, ewentualnie do
    chwili w której przestanie obowiązywać delegacja ustawowa do tego rozporządzenia
    (czyli do momentu do którego obowiązuje art. 54 ust. 3 ustawy o kulturze fizycznej).
    Chyba żę nowa ustawa/nowe rozporządzenie podtrzymują poprzednie...

    --
    pwz