  • Data: 2011-11-09 09:59:57
    Temat: Re: Do czego służy pełnomocnictwo?
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Jak sobie wyobrażasz ustanowienie pełnomocnika w sprawie, o której jeszcze
    > nie wiesz (dopiero otrzymasz pozew)?

    Jak w amerykanskich filmach:
    - Czy jest pan Smith?
    - Nie, jest w pracy.
    Tu następuje wrzut koperty przez uchylone drzwi i "doręczyciel" mówi:
    - Do zobaczenia w sądzie. Pozew został doręczony.

    > To jest burdel i granda. Jaśnie wielmożna poczta i pan listonosz ma więcej
    > do powiedzenia w sprawie niż sędzia.

    A niekoniecznie...
    Właśnie wysłałem zażalenie na postanowienie o umorzeniu. Wg sądu nie
    wyrobiłem się z uzupełnieniem braków formalnych pozwu. Wysoki sąd nie
    zauważył datownika placówki nadawczej a wziął jedynie pod uwagę datę odbioru
    przez woźnego sądowego, 3 dni po moim terminowym nadaniu.

    Jak widać wyraźnie, sąd ma więcej do powiedzenia niż poczta ;)

    --
    M.