  • Data: 2011-09-07 06:56:36
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.09.2011 08:34), Olgierd wrote:

    > IMHO będzie to zarobek, nawet jeśli nie uzyskasz przychodu (realną
    > stratę). Butelka do skupu to nie, ale już sprzedaż kolekcji jakichś
    > butelek na Allegro -- IMHO tak.

    :)

    Czyli doszliśmy do zgody, że to co pisałeś wcześniej, tj "*Każdy*
    sprzedający jakikolwiek towar nie jest konsumentem w rozumieniu
    kc." niekoniecznie musi być prawdą, bo sam fakt sprzedaży nie przesądza
    o tym że się wypada z konsumenckości.

    Czyli, skoro o tym czy to jest zarobek czy nie - nie decyduje fakt
    osiągnięcia zysku (bo przychód raczej się osiągnie), to wychodzi mi że o
    działalności zarbokowej decyduje zamiar. Zgodzisz się ze mną?

    No i teraz przejdźmy do tej książki którą sprzedam za złotówkę. Zamiaru
    na tym zarobić nie mam - jest to działalność zarobkowa czy nie?

    p. m.