eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy??? › Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    Date: Fri, 21 Nov 2003 15:33:23 +0100

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpl6om$a15$1@inews.gazeta.pl

    > Andy, barani łbie -

    Czyżbyś mnie podglądał gdy siku robiłem i
    stąd twa wiedza na temat mego *łba* ?

    > przeczytaj całego posta zanim pękniesz ze
    > wściekłości! Zacząłem na górze, jako wstęp do komentarzy, które
    > zamieściłem poniżej. Uznałem, że tak będzie lepiej ze względu na
    > spójność posta.

    Nikt nigdy i nigdzie "nie zaczyna od góry". Jest to
    Twój "patent" który jest wbrew wszystkim zalecanym
    regułom dotyczących pisania postów.
    Post_odpowiedź jest spójny gdy ta odpowiedź jest
    pod cytowanym fragmentem posta i odpowiedź ta
    musi być *spójna tematycznie* do cytowanych słów.

    > I niech mnie piorun strzeli, jeżeli nie zrobię tak
    > jeszcze raz gdy uznam to za słuszne. Jak się komu nie podoba niech
    > filtruje moje posty - zarzekam się, że nie minie miesiąc a post z
    > komentarzem zaczynającym się u góry pojawi się na grupie.

    Jeśli chcesz być "inny" to pisz jak chcesz. Nikt Cię
    przecież nie zmusi abyś jako kulturalny człowiek
    stosował się do przyjętych zasad stosowanych
    na grupach usenetowych.
    Oczywiście, że można filtrować "odmieńców" tylko
    wtedy ich "działalność" i "uznania" pozostaną bez
    echa. :)

    > Nie znasz dnia ani godziny Andy.

    Hmm, dotychczas znałem to w takiej formie:
    "Myjcie się *dziewczyny* gdyż *nie znacie dnia ani godziny*
    W związku z tym nasuwa mi się pytanie - czy jesteś
    *homoniepewny* ? :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych."