eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy??? › Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    From: "bronek" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    Date: Fri, 21 Nov 2003 15:19:43 +0100

    > Bronek!, nie bądź kmiotem i odpowiadaj *pod*
    > *przyciętymi_niezbędnymi cytatami*
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,
    > tacy którzy mówią żeby siedzieć cicho i nic nie robią, tacy którzy
    > coś robią i tacy którzy wiele mówią o robieniu."

    Andy, barani łbie - przeczytaj całego posta zanim pękniesz ze wściekłości!
    Zacząłem na górze, jako wstęp do komentarzy, które zamieściłem poniżej.
    Uznałem, że tak będzie lepiej ze względu na spójność posta. I niech mnie
    piorun strzeli, jeżeli nie zrobię tak jeszcze raz gdy uznam to za słuszne.
    Jak się komu nie podoba niech filtruje moje posty - zarzekam się, że nie
    minie miesiąc a post z komentarzem zaczynającym się u góry pojawi się na
    grupie.
    Nie znasz dnia ani godziny Andy.

    Bronek