  • Data: 2005-03-15 21:21:55
    Temat: Re: Dług przed rozwodem
    Od: "Pinky" <p...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki,
    tylko co oznacza, ze bylam wspolkredytobiorca. bylam zona osby, ktora
    podpisala umowe zakupu na raty. te rzeczy ktore otrzymalam, to sama
    splacilam- mam wplaty z banku. jednakze umowa kupna dotyczyla wszystkich
    rzeczy i nie splacane one sa przez meza. ja rowniez ich nie splacalam, bo on
    je posiada, po drugie on ma "ksiazeczke" z blankietami wplat i wreszcie
    zobowiazal sie przed podzialem majatku do splaty pozostalej czesci dlugu.
    pozdr