    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dług do banku po 10 latach
    Date: Fri, 17 Nov 2006 16:59:39 +0100

    Piter napisał(a):

    > Już wiem więcej. Jest to firma (chyba windykacyjna) o nazwie KRUK.
    > Coś więcej?

    Moja rada ale nie jestem prawnikiem:

    1. Olewać.
    2. Pilnie baczyć na polecone coby nie przegapić. W sądzie podnieść
    zarzut przedawnienia.

    Jeśli plotę głupoty to niech mnie ktoś szybko sprostuje bo i ja dostaje
    makulaturę z Kruka za przedawniony dług ś.p. Mamy i taką przyjąłem
    politykę postępowania - mija właśnie drugi roczek jak co jakiś czas Kruk
    mi przysyła "walentynkę" :D

    Pytanie - czy przedawnienie długu powstrzyma Kruka przed wystawieniem
    tej wierzytelności na sprzedaż lub wpisem do jakiegoś rejestru dłużników?

    I punkt ostatni: skoro to dług bankowy to warto się zapytać BiK'u. Jeśli
    pięć lat temu dług został wpisany do BiK'u to jakoś teraz już by znikał
    ale warto się upewnić (o ile BiK działał już wtedy).