  • Data: 2004-04-15 23:07:20
    Temat: Re: Dlaczego polskie przepisy są takie idiotyczne?
    Od: "Aleister" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto Ci karze od razu lont detonujący do tego zapalacza podłączać? Możesz
    > wolnotnący i jego długością dowolnie regulować opóźnienie.

    ;-) Wie pan, żeby to jeszcze go produkowali.
    A tak swoją drogą: Na szczęscie sieci lontowe spotyka się sporadycznie, a w
    sieciach mieszanych (zapalniki + lonty) minister w swej wielkoduszności
    pozwala odpalać lonty "po bożemu" czyli od zapalnika. Przykład męczyłem
    tylko po to, żeby pokazać ignorancje twórcy przepisów.

    Moim zdaniem zadanie opracowania tej częsci ustawy dostał prawnik bądź
    wojskowy, który materiały wybuchowe widział jak oglądał film wojenny a
    budowe widział na obrazku w szkolnej czytance.
    Dlatego musiał się posiłkować literaturą, która często jest nieaktualna, a i
    on ją źle momentami zrozumiał.

    Pozdrawiam
    Aleister