    From: VoyteG <V...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego miasto nie moze zaskarzyc?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 04:49:06 -0700

    On 12 Cze, 13:36, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:
    > VoyteG napisał(a):
    ezlei konkurencja swinie podklada?

    > nie. Podklada po to bo ma nadzieje ze wlasnie te firme idac 'prostym'
    > tokiem rozumowania sie ukarze.
    >
    > P.
    Intencja mojego pytania bylo odrzucenie postawy osoby "zlapanej za
    reke", ktora twierdzi iz "to nie moja reka".
    Po wprowadzeniu takiego przepisu firma reklamowa swiadomie ponosila by
    ryzyko stawiania bilbordu obok drzewa.
    Nie musi przeciez stawiac obok, a jesli juz to chronila by takie
    drzewo. Obecny stan prawny "zacheca" taka firme do wyciecia drzewa,
    zas proponowany "zachecalby" do ochrony, wewlasnym interesie.

    Argument jest tez o tyle cienki, ze zakladamy iz firmy wzajemnie by
    wycinaly galezie prowadzac miedzy soba wojne, by wykonczyc
    konkurencje. Dlaczego zatem teraz masowo takiej wojny nie prowadza
    niszczac powierzchnie reklamowe konkurencji?
    Skoro zatem taki proceder nie ma masowo miejsca - firmy nie podpalaja
    sobie reklam, to dlaczego przyjmujemy zalozenie ze cielyby drzewa?

    VoyteG