  • Data: 2003-02-28 12:35:31
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3laie$jvb$1@news.onet.pl...

    > informuje w regulaminie, tłumacze to po raz setny na tej grupie

    Placzac, kluczac i powtarzajac w kolko te same slowa nie zasloni Pan
    oczywistej prawdy - nieczystych intencji.

    Jest DZIESIATKI sposobow, by tak zorganizowac sprzedaz
    uslug by NIE DALO SIE nieswiadomie zadzwonic rprzez 0-700

    Wy NIE ZAMIERZACIE zmienic sposobu "lapiacego niedostatecznie uwaznych"
    WG MNIE jest to wystarczajacy dowod CHECI OSZUKANIA klienta.

    Boguslaw