eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA › Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.icp.pl!not-for-mail
    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Fri, 19 Nov 2004 10:31:49 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 31
    Message-ID: <cnkeja$tk$1@opal.icpnet.pl>
    References: <cnchtq$nh$1@atlantis.news.tpi.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cnfb24$d24$1@news.onet.pl> <cnfbdv$ch6$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <cnff1n$88o$4@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cng9h7$20np$1@news2.ipartners.pl>
    <cnhmgh$425$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cnhrad$k8u$1@news.onet.pl>
    <cnhtma$nd1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cnhvak$1kr$1@news.onet.pl>
    <cni3jc$7da$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <cnjcon$5tm$2@opal.icpnet.pl>
    <cnk83b$d5l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c55-67.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1100856746 948 62.21.55.67 (19 Nov 2004 09:32:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Nov 2004 09:32:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cnk83b$d5l$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256394
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:
    > Skad takie przekonanie? Czy wynika ono z załamania się głównej linii
    > oskarżenia?
    Alez ja nie bylem swiadkiem oskarzenia... Tylko w toku dyskusji
    zaproponowalem rozwiazanie (i jak juz wspomniales - juz kiedys
    zaproponowane) dla milionow, a nie dla wybrancow... Bo ludzie ktorzy
    czytaja umowy przed podpisaniem i maja na polce (czytany!!!) regulamin
    Swojego Ukochanego Operatora oraz Banku i Spoldzielni, to niestety swego
    rodzaju elita, smietanka. Reszte jeszcze nie kuma...

    > http://www.urtip.gov.pl/gallery/bip/11/114.pdf
    > str.30/31
    No to juz wiem cos wiecej. Ale czy z tego nie wynika, ze TPSA powinna
    rozpatrywac reklamacje dotyczace blednego zestawienia polaczenia? A
    jesli polaczenie jest zestawiane prawidlowo, to moze jednak urzadzenie
    abonenckie, a raczej jego czesc sluzaca wybieraniu numerow jest wadliwa?
    I wada ta wystepuje we wszystkich rozpowszechnionych egzemplarzach, wiec
    zostala wprowadzona umyslnie? W rozmowie glosowej, gdy abonent zostalby
    przez zlosliwie skonstruowany telefon przekierowany do Kasi F. -
    uslyszalby sapanie Kasi zamiast zgloszenia pani z blueline na przyklad i
    rozlaczyl rozmowe. W polaczeniu zestawionym za pomoca modemu takiej
    szansy nie ma, bo niektore serwisy porno sa platne a inne nie, jesli
    brak widocznej informacji to domyslnie przyjmuje sie, ze zasoby
    Internetu sa bezplatne. Wiec moze jednak operator PR jest winny?

    WL

    PS. Ja w trakcie zestawiania polaczenia sprawdzam na wyswietlaczu czy
    wybralem poprawny numer. I gdybym byl uzytkownikiem modemu, to zadbalbym
    o to aby numer z ktorym nawiazane jest polaczenie wyswietlal mi sie bez
    przerwy w tray-u ;-) a kazda jego zmiana mrugala na czerowno...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1