  • Data: 2004-11-18 17:19:21
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Szweicer rzecze:
    > A właściwie, to skąd wiadomo, że brat kol. Budzika nie zainstalował
    > dialera z pełną świadomością, że potem powie "a, powiem, że się samo
    > zainstalowało" i dostanie zwrot kasy? Potem mu się "samo" zainstaluje
    > jeszcze raz... i jeszcze raz... a to, co poogląda, to jego...

    I widzisz - nie ma to żadnego znaczenia. Dialer powinien być tak
    zrobiony, by NIE BYŁO ŻADNYCH WĄTPLIWOŚCI, że użytkownik świadomie go
    używa i co ważniejsze - TP SA nie powinna pozwalać na nabicie rachunku
    większego niż powiedzmy 100 złotych, bez wcześniejszej pisemnej umowy.
    A nie pozwalać nabić ludziom rachunki na tysiące i dziesiątki tysięcy
    złotych.

    Proste? Jak drut.

    Ale trzeba CHCIEĆ BYĆ UCZCIWYM, a nie złodziejem.

    A Ci ludzie od dialerów i TP SA podeszli do sprawy po złodziejsku i byle
    oszukać ludzi. Całe ich postępowanie, cała budowa dialera i postępowanie
    TP SA to jedno wielkie ustawienie na oszukanie ludzi. Jedno wielkie
    oszustwo i złodziejstwo

    Ile kosztuje nieograniczony dostęp do stron pornograficznych?
    10 dolarów za miesiąc? 20 !?

    To jak jest rachunek na kilkaset złotych - nie mówiąc już o
    kilkutysiącach czy kilkudziesięciu - to tylko debil może twierdzić,
    że to nie oszustwo.

    A wystarczy wprowadzić proste zasady - choćby takie jak są np w
    przypadku kart kredytowych. Jest reklamacja? To kasa nigdzie nie idzie
    dopóki sklep/usługodawca nie udowadni, że transakcja rzeczywiście miała
    miejsce.

    I wtedy byłyby dialery, z których nie dałoby się skorzystać nawet "przez
    przypadek" nie mówiąc już o nieświadomości.
    No i oczywiście ograniczenie kwoty.

    > PS. Proszę o odrobinę szacunku dla rozmówców, nie ma powodu do złości.

    Wybacz mi, ale nie lubię jak ktoś rżnie debila i wtedy ostro reaguję.
    Tak samo pięści mi się rwą do obicia mordy jak słyszę, że to
    pokrzywdzony jest winien, a nie oszust,złodziej, gwałciciel.

    A w momencie gdy zaszczuty takim długiem chłopak popełnił samobójstwo
    ten złodziejski interes przestał być li tylko złodziejskim, a stał się
    zbrodniczym.

    pozdrawiam
    Arek

    --