    From: a...@p...gda.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Developer robi problem z zakupem lokalu - mozna go pozwac?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 15:39:05 +0000 (UTC)

    a...@p...gda.pl wrote:
    > Witam

    > Moja obawa jest taka, ze developer sprzeda (moze juz to zrobil) ten lokal a
    > ja zostane nabity w butelke.

    > Czy w mojej sytuacji prawnie mam jakas mozliwosc wywarcia nacisku na
    > sprzedawce skoro zaakceptowalem jego oferte?

    > Ew. czy jesli developer sprzeda ten lokal komus innemu to prawnie zlamal on
    > jakies przepisy i moge go pozwac? Mialem i mam koszty dot. zalatwienia
    > kredytu i jego utrzymania.

    No i dzis sprawa mi sie rozwiazala na moja niekorzysc. Dostalem pismo, ze nie
    moga mi sprzedac lokalu w zwiazku z problemem prawnym przy wpisywaniu do
    ksiegi wieczystej w przypadku wspolwlasnosci majatkowej - nie chca tez
    czekac na nowelizacje tego bubla prawnego.

    A zeby tych naszych politykow...

    Andrzej
    --
    E-mail: a...@p...gda.pl