    From: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Date: Fri, 20 Mar 2009 12:52:55 +0000 (UTC)

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Osobiście rzucanie mięchem przez dzieciaki uważam za większe symptomy
    tego,
    > iż za kilka lat będą bić, napadać i zabijać LUDZI, niż to, czy ojciec
    > powiedział do swojego syna coś głupiego i być może przekręconego i
    > wyolbrzymionego w trakcie Twojej relacji.
    To nie ejst jednorazowy przypadek - wielokrotnie sam wpuszcza kota do domu,
    głasze go, podsuwa jedzenie, a za godzinę jak wychodzi - wrzeszczy, gania za
    kotem po przedpokoju aż kot trzęsie się ze strachu...
    Czy to jest normą???
    Na takiego samego psychola wyrośnie jego syn, ucząc się od tatusia, ze żywe
    stworzenie jest...zabawką, jednego dnia do przytulania, a drugiego do
    znęcania się, jak się jest nie w humorze...Tak samo będzie traktował ludzi.
    Nie jestem przesadnie wierząca, ale wyrażanie się przy dziecku "ten Bóg
    sk....yn odebrał mi żonę" - jest właściwe???

    To się chyba nazywa "solidarnością plemników", nie racjonalnym mysleniem.
    Skoro "bratem" zainteresowała się policja i prokurator, to chyba jednak coś
    w tym jest.