    From: "Lepton" <l...@n...spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacja a czas pracy
    Date: Sun, 8 May 2005 13:16:04 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1ce7e063171090db989eb6@news.tpi.pl...

    > Do diety sie wlicza ...

    To czy sie wlicza czy nie dojazd do pracy, wydaje mi sie ze zalezy od
    rodzaju miejsca pracy zawartego w umowie, jezeli np. osoba ma napisane w
    umowie miejsce pracy budowa... i ta budowa np. jest w innym miescie to
    pracodawce nie obchodzi dojazd pracownika do tej pracy, musi pracownik
    stawic sie tam w pracy tak jak ma to okreslone w umowie i przepracowac te
    8h, jedynie za to ze miejsce pracy jest poza pracownika zamieszkaniem to
    nalezy mu sie chyba pokrycie kosztow transportu, natomiast jesli w umowie
    pracownik ma napisane jedynie miejsce pracy np. biuro... a pracodawca go
    wysyla np. na budowe w innym miescie to wowczas pracownik powinien tam
    dojezdzac w godzinach swej pracy. Do diety oczywiscie w obu przypadkach sie
    wlicza czas dojazdow, i rzeczywiscie obecnie jest 11 godzinna przerwa... tak
    wiec w tym przypadku pracodawca powinien wynajac mu jakis pokoj za np.
    jedyne 20zl na dobe i ma pracownika z glowy, gdyz taniej go to pewnie
    wyniesie, niz placic mu codziennie za dojazdy, a i tak diete przeciez mu
    placi. Nie jestem zadnym prawnikiem, ale zwyklym robotnikiem, ktory troche
    dowiedzial sie jak to jest..., gdyz sam nie raz na wlasnej skorze takie cos
    przezyl... ;)

    Pozdrawiam,
    Lepton