eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoData na karcie gwarancyjnej › Re: Data na karcie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Data na karcie gwarancyjnej
    Date: Sat, 12 Feb 2005 17:49:07 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <cum4vs$oav$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cum2c5$hgb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-035.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1108252477 24927 134.124.144.35 (12 Feb 2005 23:54:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2005 23:54:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cum2c5$hgb$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:277755
    [ ukryj nagłówki ]

    Freeman wrote:
    > Kłaniam.
    >
    > Dnia 21 lutego 2004 wygrałem w teleturnieju zestaw DVD. Dziś, ni z tego
    > ni z owego przestały działać przednie głośniki, co uniemożliwia normalne
    > korzystanie z zestawu. Mam pismo od producenta teleturnieju z datą j.w.
    > stwierdzjące, że wygrałem itd. (nigdzie w piśmie nie ma mojego nazwiska
    > ani adresu - wygląda to na standardowy kwit, jednak mam potwierdzenie
    > zapłaty podatku od wygranej).
    >
    > Problem w tym, że na karcie gwarancyjnej dołączonej do zestawu widnieje
    > data 05 lutego 2004 (data zakupu).
    >
    > Pytanie brzmi: Jeśli pójdę z tym do autoryzowanego serwisu producenta
    > sprzętu to mnie oleje czy wykona naprawę na warunkach gwarancji?
    >
    > Nie jestem przecież użytkownikiem tego sprzętu od dnia zakupu i nie
    > miałem żadnego wpływu na datę zakupu zestawu przez producenta
    > teleturnieju. Można powiedzieć, że tak mógłby każdy zrobić, kto sprzęt
    > kupił z drugiej ręki nawet 1 dzień przed zakończeniem okresu gwarancji i
    > żąda naprawy rok później na warunkach gwarancyjnych. Jednak w tym
    > przypadku otrzymałem sprzęt z już podpisaną kartą gwarancyjną i nie wiem
    > co z tym zrobić, a czas goni...
    >
    > Na co się powołać, jeśli serwis odmówi naprawy gwarancyjnej?
    >


    Bierzesz sprzęt, kartę gwarancyjną i idziesz do serwisu.
    Przecież na karcie nie jest napisane, że to nie ty kupiłeś.
    Numery seryjne na karcie i sprzęcie zgadzają się?
    No to po co chcesz gadać w serwisie coś więcej.
    Kupiłem, zepsuł się, to przynoszę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1