    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darowizna wykupionego mieszkania komunalnego.
    Date: Thu, 21 Oct 2010 14:33:46 -0500

    On 10/21/2010 1:08 PM, Nemo wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >>> mnie. Czy utraci prawo do bonifikaty? Czy ja jako pasierb jestem osobą

    > Przysposobienie nie występuje.
    > Prawo spadkowe jak i podatkowe uznaje natomiast pasierba za równoważnego
    > synowi a macochę za matkę.

    prawo spadkowe czy podatkowe zostanie zastosowane do niego,
    a prawo o gospodarce nieruchomościami i zawarta umowa do niej.

    a w umowie wyraznie zapisano jakie prawo jest stosowane do zdefiniowania
    osoby bliskiej.
    to, ze gdzie indziej jest inaczej to zaden argument.