    From: "RS" <r...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darowizna mieszkania.
    Date: Thu, 11 Sep 2003 11:33:08 +0200

    > Przy kupnie mieszkania na rynku pierwotnym nie powinno być problemu.

    Problemu z odliczeniem tych 19.000 czy w ogole problemow z US..

    Mam podobny problem. Uzbieralem sobie troche, dla US moglem jedynie
    10000zl.. czesc doplacili mi rodzice i to spora. Wg. US bedzie to 157000 (bo
    wiecej dochodow nie udowodnie, pracowalem za granica ale nie mam na to
    papierow)..
    Moge od nich dostac jedynie te 38 000 oficjalnie (czy trzeba to spisywac
    ?? - przeciez to bez sensu).. Dlaczego nie moge powiedziec ze drugie tyle
    dostalem juz 5 lat temu.. albo ze dostawalem powoli przez lata i trzymalem w
    szusfladzie.. czy te wszystkie darowinzny trzeba spisywac to bez sensu.. Tak
    po za tym te 10000 od rodzica to 160zl miesiecznie.. no kurcze to debilizm..
    ?!? Przeciez moglem cale studia utrzymywac sie za pieniedze rodzicow (160zl
    TAK ?!?!? ) .. A chocby stypendium odkladac ( prawie 15000zl przez 5 lat
    !!! )