  • Data: 2016-04-15 09:44:04
    Temat: Re: Darowizna - jak to zrobić
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-15 o 09:40, szerszen pisze:

    > Jesteś na tyle bystry, że powinieneś się doczytać, że skoro w cytowanym fragmencie
    jest podana kwota, a ja pytam "bez względu na wysokość kwoty" to sednem pytania jest
    kwota, a nie warunek, który zresztą napisałem.

    W cytacie jest tylko fragment dużej ilości przepisów. I tak samo pasują
    do sum dużych darowanych najbliższej rodzinie, też jest "milion złotych,
    pod warunkiem...".

    --
    Liwiusz