  • 11. Data: 2006-03-04 08:39:18
    Temat: Re: Darowanie dużej sumy pieniędzy w rodzinie - jak to załatwić z US?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Łatwo i trudno.
    Łatwo, bo podatek od spadków i darowizn to nie budżetu państwa, tylko gmin przychody.
    Trudno też z tego samego wzgledu, bo trzeba będzie gminom byc może jakiś ochłap
    rzucić.
    Ale jest to podatek raczej znienawidzony i dotyczy praktycznie kazdego, więc szanse
    na uchwalenie sa.
    Tym oczywiście większe, im więcej posłow bedzie miało umierających ojców i matki...
    JaC

    > O ile zakład, że tego podatku nie zniosą ???
    > Z roku na rok są coraz większe zyski a posłowie muszę koniecznie ludziom coś
    rozdać.

  • 12. Data: 2006-03-04 08:42:10
    Od: "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Hint: jak młoda to atrakcyjna, klienci na rogu dobrze płacili, jakby co
    napiszesz w US oświadczenie i po kłopocie...
    > ;-)
    > JaC

    Hehe :) Na takie podejście do sprawy nie wpadłam ;) Chociaż wolę jednak
    zachować swoje dobre imię - nawet kosztem tych kilkuset złotych podatku.

    podrawiam
    Ela

  • 13. Data: 2006-03-04 10:49:53
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    666 napisał(a):
> [...]
    na uchwalenie sa.
    > Tym oczywiście większe, im więcej posłow bedzie miało umierających ojców i matki...

    hm... jesli na jednej szali dla posla bedzie zlikwidowanie podatku i
    zaoszczedzenie kilku(nastu) tysiecy, a na drugiej - nielikwidowanie i
    rozdanie dochodow z tego podatku ludziom zeby na niego glosowali, to jak
    myslisz, co wybierze ?

    To samo bylo jak chciano zniesc podatek belki, szybko sie MF wycofalo z
    tego, bo 'sa zbyt duze dochody z tego tytulu'

    sg

  • 14. Data: 2006-03-04 10:50:55
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Młoda napisał(a):
> [...]
    >
    > Hehe :) Na takie podejście do sprawy nie wpadłam ;) Chociaż wolę jednak
    > zachować swoje dobre imię - nawet kosztem tych kilkuset złotych podatku.

    etam, przeciez i tak poza US to nie wyjdzie, a jesli wyjdzie, to mozna
    sie domagac odszkodowania za ujawnienie tajemnicy

    sg

  • 15. Data: 2006-03-05 09:16:19
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Poseł raczej nie rozda dochodu gminy.
    JaC

  • 16. Data: 2006-03-05 09:17:36
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No to rzeczywiście mowa o duzych pieniądzach ;-)))
    JaC

  • 17. Data: 2006-03-05 10:42:14
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    666 napisał(a):
    > Poseł raczej nie rozda dochodu gminy.
    > JaC

    glosowali, to jak myslisz, co wybierze ?

    tak, ale wystarczy, że zapiszą w ustawie jakieś becikowe czy inne
    cholerstwo, które będzie płacone z budżetu gminy i co wtedy ?