  • Data: 2003-09-04 10:23:44
    Temat: Re: Dane osobowe a księgowość
    Od: "Szymon" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak im nie wpiszesz tej matki i ojca, to nie zapłacą? Pewnie jakiś
    > myśliciel wymyślił im te druki. Wystaw im rachunek i tyle. Z tym, że jak
    > będzie komplikował, to nastopnym razem mogą znaleźć mniej konfliktowego
    > usługobiorcę.

    Wystawilem im rachunek bez tych imion etc. i dostalem telefon, że mi go
    odeślą i mam im przysłać ... PRAWIDŁOWY ... bo nie zapłacą. Pewnie niestety
    będzie tak, że to była mój pierwszy i ostatni wykład tam :)

    Chyba tak naprawdę poszło o to, że na moim rachunku zabrakło też miejsca, w
    którym mogliby wyliczyć ile mają odprowadzić zaliczki i to ich przerosło.
    Tyle, że te tabelki to nie jest część rachunku i mogli ją sobie wydrukować
    sami... eh.

    Pozdrawiam
    Szymon