  • Data: 2002-08-06 11:15:42
    Temat: Re: DG a zakład energetyczny
    Od: "Adam" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aio5fj$dta$1@news.tpi.pl...
    > Poczytaj strony internetowe ZE to powinienes znalezc jakas informacje o
    > zasadach ustalania taryf.
    > Ale nie slyszalem, zeby ktos kto przeznacza czesc mieszkania na DG
    zmienial
    > taryfe.
    > oza tym to troche bzdura, zebys za caly dom placil wg taryfy dla DG.
    > Jezeli juz to zazadaj oddzielnego licznika dla
    > wydzielonej DG.
    Może trochę źle tłumaczę: ZE ma osobną taryfę dla osób prywatnych, a
    oddzielną dla DG. Jeżeli nie założę licznika, będę musiał płacić taryfę C za
    cały dom. Poprosiłem o licznik, ale nie zakładają mi już 2 miesiące, mimo,
    że w prawie energetycznym mają na to 14 dni. Rachunek za ten okres przysłali
    mi w taryfie C na cały dom. Uważam, że to bzdura, ale nie wiem, na jakiej
    podstawie mogę się odwoływać??
    Pzdr
    Adam