  • From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [DG] GUS / RG-1 ... pytanie
    Date: Tue, 27 Aug 2002 11:38:31 +0200

    "jb" <j...@s...no.thank.you> wrote in message
    news:ake7au$8ig$1@news.tpi.pl...
    > Witam !
    >
    > Zachcialo mi sie wlasnej dzialanosci gospodarczej ... no i pierwszy
    zgrzyt.
    > Musze wypelnic (dla Glownego Urzedu Statystycznego) zgloszenie RG-1 ..
    > ... idzie mi niezle do chwili gdy dochodze do przedostatniej strony gdzie
    > musze dokonac opisu dzialalnosci ... No i problem ... o ile zakreslanie
    > cyferek wydaje mi sie czynnoscia w miare jednoznaczna o tyle tutaj
    nachodza
    > mnie watpliwosci dot. wieloznacznosci tego co tam znalezc sie moze.
> [...]

    Opis powinien być zgodny z Przedmiotem Działalności Gospodarczej,
    którego katalog znajdziesz na www.rzeczpospolita.pl
    Poza tym zakres/rodzaj działalności powinien być podany przy zgłaszaniu
    do ewidencji dział. gospod. - i ewentualnie to trzeba 'przepisac' i chyba
    zaznaczyc glowne
    zajecie (ale to i tak wsio jest dla celow statystycznych - zwykle ludki w
    urzedzie,
    podpowiadaja co i jak wpisac - wiec mozna isc z nie do konca wypisanym
    formularzem,
    oni podpowiedza !)

    Pozdro

    sap