  • Data: 2004-08-17 19:58:46
    Temat: Re: Czynsz i developer
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że może zrobić mi sprawę o nie płacenie czynszu. Jakie mogę mieć szansę w
    > s?dzie ?

    Moze ... i co wiecej, przegrasz. Nic nie pomoze, ze powiesz o chamstwie
    dewelopera.

    Trzeba bylo zgodnie z prawem. Placic czynsz i jednoczesnie pozwac go za
    dokonane zniszczenia. W momencie uzyskania prawomocnego wyroku mogles
    zrobic ciekawy myk: idziesz do komornika i swoj czynsz wplacasz na jego
    konto ;-)))))))) A komornik bierze z tego 15% i zwraca ci to co zostaje.
    I tak az do odzyskania pieniedzy ...